סגירת מרפסת זכוכית

מרפסת בעלת סגירה שקופה הינה מרפסת שגורמת לנו לפנטז על ימים גשומים לצד כוס קפה חם וזמן פנוי להביט על הגשם שניתז על השמשה ממש לידינו אך לא עלינו. אי לכך אם מבקשים להפיק את המרב מהמרפסת, מומלץ ביותר לשקול להוסיף לה סגירה, כך שתוכלו ליהנות ממנה בכול ימות השנה, ללא קשר לטמפרטורה או לגשמים. עם זאת, לצד היתרון הגדול של סגירת המרפסת, יש להבין שלסגירה מזכוכית יש יתרון נוסף, ופה כאמור מדובר על הפן האסתטי, אך לא רק.

להיות עם להרגיש בלי

במה מדובר? ובכן מי שבוחר ללכת על הסגירה המרשימה ביותר, יימצא שאנו בחברת מודלר מתעסקים לא מעט ולאורך שנים עם סגירת מרפסת זכוכית, וזאת כי באופן שכזה ניתן לשמור על כמה שיותר מהנוף, להימנע מתוספת של פרופילים אשר מייצרים חלוקה שלא תמיד רצויה (ואף עשויה להוות הפרעה בעין), ובאופן כללי פשוט מדובר בפתרון נהדר עבור בתים מודרניים אשר מבקשים לשמור על מראה שלם ונקי.

עבור כל מידה ותצורה

חשוב לדעת שאם גם אתם מבקשים ליהנות מסגירה של מרפסת באמצעות חלונות פנורמיים, הרי שאין לוותר על המראה המרשים והתוצאה האיכותית, רק כיוון שהמפתח של המרפסת דורש תצורה מעוגלת, וזאת כי בין היתר אנו יודעים להתקין סגירת מזכוכית גם באופן מעוגל ובדיוק באותה רמה מקצועית גבוהה אשר מאפיינת כל עבודה שאנו מעניקים. אי לכך יש לדעת שברגע שעולה הצורך יש לפנות אלינו – חברה שמתמחה בתחום, שמחזיקה בניסיון רב ושהיא עובדת בדרך קבע עם מיטב הפתרונות בתחום, ופשוט לאפשר לנו למצוא עבורכם את הפתרון המתאים והמרשים ביותר.

איכות ללא פשרות

סגירת מרפסת זכוכית אידאלית עבור המרפסת הביתית אך לא רק, אלא גם עבור הפרגולה בגינה, התוספת החיצונית של המסעדה, מתחם הישיבה בגן האירועים ועוד, כאשר עבור כל סיטואציה אנו בחברת מודלר גאים להעניק את הפתרון האסתטי והאיכותי ביותר, וזאת לצד חומרים מובילים, מתקינים מנוסים, ניסיון עשיר ויכולות עיצוביות מרשימות ביותר.

הניסיון שעושה את ההבדל

אצלנו תמצאו היצע לצד איכות גבוהה, וכיוון שאנו יודעים להתאים כל מוצר לכל צורך, טוב לדעת שבין היתר ניתן לבחור לשלב חלון, חלון פנורמי מתקפל, מפתח עילי וכדומה, וכמובן ליהנות ממוצרים שקלים לניקוי ושניתנים להתאמה עבור כל מידה וצורה רצויה. אי לכך אם גם אתם כבר זמן רב חולמים לסגור את המרפסת מבלי לאבד שבריר מהנוף ואם גם אתם מבקשים להימנע מעוגמת נפש בשל מתקינים חאפרים או חומרים בינוניים – גם אתם מוזמנים להרוויח מהניסיון העשיר שמלווה אותנו לאורך השנים, כך שמראש תקבלו את המוצר הטוב ביותר ואף תרוויחו המלצה עיצובית, כך שלא רק יהיה יותר פרקטי ונעים לשבת במרפסת בכול מזג אוויר, אלא כלל חזות המבנה תקבל חיים חדשים.