סגירת חורף לפרגולה

פרגולה הינה תוספת חשובה וייחודית עבור כל בית, אך על מנת ליהנות ממנה באופן אידאלי, יש לוודא שניתן להימנע באופן נשלט מחשיפה ישירה לקרני השמש, מרוח מטרידה ואף מטפטוף גשם שבקלות עשוי להבריח פנימה לצד תחושת אכזבה, כך שברור שיש צורך בהגנה – וכאן סגירת חורף לפרגולה מקצועית מבית מודולאר נכנסת לתמונה, וזאת על מנת שאתם הלקוחות תוכלו ליהנות מפתרון שאינו רק פרקטי ואיכותי, אלא בין היתר גם מותאם אישית ומשלים את העיצוב הרצוי באופן כמה שיותר מקצועי ומנוסה.

היכרות ראשונית

סגירת חורף לפרגולה מבית Modol-r מציעה מגוון פתרונות מובילים, כך שכל לקוח יוכל לבחור בפתרון האידאלי ביותר מבחינתו – אם מבחינת נראות, פרקטיקה, מצבים, תרחיש משתמש וכדומה. מכאן שאם אתם מבקשים להכיר את מגוון הסגירות, אתם מוזמנים ללמוד מעט יותר לעומק אודות פרגולה נאספת, פרגולה חשמלית מתכווננת, פרגולה מאלומיניום ופרגולה בעלת מראה של עץ. שנרחיב?

פרגולה נאספת

פרגולה נאספת הינה פרגולה שנחשבת למאוד יעילה עבור ימי הקיץ, אך כמובן שגם עבור ימי החורף. פרגולה נאספת נשלטת באמצעות מנגנון חכם, כך שבאמצעות לחיצת כפתור ניתן לעבור בקלות בין מצב של גג חשוף למצב של גג סגור שאינו מגן רק פני רוחות וגשם, אלא בין היתר גם מפני שלג, ולו כי הקונסטרוקציה מאוד עמידה, כך שהיא יודעת לעמוד תחת עומסים.

פרגולה חשמלית

פרגולה חשמלית – אחד הפתרונות היותר יוקרתיים ואיכותיים. פרגולה זו מאפשרת לשלוט על זווית הרפרפות וכמובן שגם על אופן הסגירה. הסגירה עשויה מהחומר האידאלי בתחום – אלומיניום, כך שהבלאי מזערי וניתן ליהנות מפתרון זה לאורך שנים ללא תחזוקה. כמו כן, טוב לדעת שניתן להשיג סגירה זו בכול צבע רצוי (ממניפת גווני ral), מכאן שגם בהיבט העיצובי מדובר בחוויה מבטיחה.

פרגולה דמוית עץ

פרגולות דמויות עץ משמרות את כלל היתרונות של הגנה מלאה לצד שליטה נוחה, רק שבמקרה זה ניתן ליהנות ממראה טבעי של עץ, כך שאם מבקשים לשמור על המראה העיצובי הכפרי, או פשוט מבקשים ליישר קו עם המראה הטבעי של הגינה, הרי שמדובר בפתרון נהדר. כמו כן הפרגולות שלנו מאוד איכותיות, ועל כן אין חשש שהעץ יעמוד בחוץ בשמש ובגשם, וזאת כי אנו מעניקים לו רמת גימור ברמה מאוד גבוהה.

מינימום תחזוקה מקסימום הצלחה

מכאן שאם גם אתם מבקשים להכין את מרפסת השמש או את הפרגולה עבור ימי החורף, אם גם אתם מבקשים שליטה מלאה, איכות מרבית, התאמה אישית, התייחסות עיצובית ואחריות אמינה לצד מינימום בלאי וצורך בתחזוקה – נראה שגם אתם מוזמנים להיחשף כאן למבחר פתרונות סגירת חורף לפרגולה, וזאת כי אנו עובדים עם מיטב המוצרים, מחזיקים בניסיון רב ובאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ואנו שמחים בכול פעם מחדש להפוך פרגולה רגילה לפרגולה שמתאימה לשימוש בכול יום בשנה – נצלו זאת!